Kereső
Szavazás

Szeretsz főzni?

Fogyás koplalás nélkül, csak inni kell

Fogyás koplalás nélkül

Németországban a diétázók körében nagy népszerűségnek örvend egy fogyókúrás csodaszer, a karcsúsító víz, vagy ahogy a germán nyelvterületen hívják, a Schlank-Wasser.

4 nap alatt 3 kiló mínusz fenékről és hasról: így készítsd el otthon a fogyókúrás vizet
Felpörgeti az anyagcserét, így még koplalnod sem kell a fogyáshoz.
 
Bár a recept eredetileg a tengerentúlról származik, mégis Európában érte el a legnagyobb sikert, sokan esküsznek rá, ez a lapos has és a feszes fenék titka.

Fogyás koplalás nélkül

A Schlank-Wasser készítői szerint a zsírégető víz ivása elegendő segítséget nyújt az anyagcsere számára ahhoz, hogy lebontsa a kényes területekre felszaladt zsírpárnákat, vagyis elsősorban a hason és a fenéken fejti ki a hatását - ott, ahonnan a legtöbb nő fogyni szeretne.
 
A módszer követői szerint ehhez még koplalni sem kell, elég, ha négy napon keresztül nem eszel nehéz, zsíros ételeket vagy cukros édességeket, és ügyelsz rá, hogy a napi energiabeviteled lehetőleg ne haladja meg az 1200 kalóriát.
 
Tehát, ha minimális mértékben odafigyelsz az étkezésre, és reggel, délben, illetve este, étkezés után elkortyolsz egy pohárral a karcsúsító italból, a negyedik nap végére három kilót, illetve akár 10-14 centit is karcsúsodhatsz a hasad és feneked tájékáról.
 
Hogyan működik?
 
A Schlank-Wasser receptjét egy New Yorkban élő táplálkozástudományi szakember alkotta meg, és kizárólag természetes anyagokat tartalmaz - gyömbért, citromot, mentát, uborkát és vizet -, így akár otthon is elkészítheted.
 
15 extra hatékony, filléres zsírégető  
 
Karcsúsító hatásának titka, hogy minden összetevő külön-külön is elősegíti a zsírbontást és a méregtelenítést, együtt pedig fokozzák egymás hatását.
 
A gyömbér jó hatással van a vérkeringésre és az emésztésre, az uborka remek vízhajtó, a citrom elősegíti a méregtelenítést, a menta pedig amellett, hogy serkenti az anyagcserét, és jó hatással van az epére, még az éhségérzetet is csökkenti.
 
Így készítsd el otthon!
 
Ha szeretnéd kipróbálni a méregtelenítő, zsírégető csodamódszert, a legegyszerűbb, ha saját magad készíted el a fogyókúrás vizet.
  •  
  • 1. Egy kancsóba tölts két liter vizet, majd apríts bele egy körülbelül három centiméteres, friss, megpucolt gyömbérdarabot. 
  • 2. Vágj leheletvékony szeletekre egy közepes méretű kígyóuborkát, és szeletelj fel vékonyan egy alaposan megmosott citromot is.
  •  
  • 3. Add az egészet a vízhez, 12 darab friss mentalevéllel együtt, óvatosan keverd meg, majd tedd a kancsót a hűtőbe egy éjszakára, hogy a hatóanyagok kioldódjanak, és az aromák összeérjenek.
Másnap reggel kezdheted is a méregtelenítő kúrát.
 

Fogyás citrommal - A citrom fogyasztó hatása

Citrom diéta, citrom fogyókúra - Gyorsabb zsírégetés citrommal



A citrom fogyaszt! A természetes zsírégetők és "fogyasztószerek" között a citrom bizony benne van az első tízben! A fogyás és zsírégetés felgyorsítása mellett a citromnak számos jótékony tulajdonsága van, ami miatt nagyon is érdemes rendszeresen fogyasztani citromot.

A citrom hatása, általános jótékony tulajdonságai:
• Magas C vitamin tartalma miatt erősíti az immunrendszert,

megelőzi a meghűléses betegségeket, csökkenti azok tüneteit.

• Bioflavon-tartalmának köszönhetően vértisztító hatású,

és regenerálja a véredényeket.

• Serkenti az emésztést, erősíti a gyomorfalat.
• Lúgosító hatású, és kiválóan oltja a szomjat.
• Segíti a méregtelenítést, a salakanyagok kiürítését.
• Szépíti a bőrt, csökkenti a haj és fejbőr zsírosodását.



Citrom diéta, citrom fogyókúra - Gyorsabb zsírégetés citrommal
 
 
A citrom fogyasztó és zsírégető hatása
Érdekes, hogy egy ilyen egyszerű gyümölcs, mint a citrom, hogyan lehet ilyen hatékony! Nézzük meg, pontosan hogyan is segíti a citrom a fogyást, a zsírégetést.

A citrom serkenti az anyagcserét és az emésztést

A citrom zsírégető hatásának egyik kulcsa a citrom savasságában rejlik. A citromban található citromsav az emésztőrendszerbe kerülve kölcsönhatásba lép az ott lévő egyéb savakkal és enzimekkel. Így a reggel éhgyomorra elfogyasztott citromos víz (magas rosttartalma miatt is) természetes módon támogatja az egészséges emésztést.


A citrom segíti a szervezet méregtelenítését

A citromos víz fogyasztása tisztítja a vastagbelet, és segít megszabadulni a salakanyagoktól. Bélféreghajtó és puffadásgátló hatása is van. A lerakódott salakanyagoktól való megszabadulás kilókban is mérhető változást okoz.


A citrom segíti a zsírégetést

A citromban lévő vitaminok, ásványi anyagok és savak támogatják a szervezet zsírbontó folyamatait, így a citrom fogyasztása gyorsítóan hat a zsírégetésre.


A citrom szabályozza a cukor felszívódását

Tanulmányok kimutatták, hogy a citrom magas savtartalmának köszönhetően csökkenti az elfogyasztott ételben lévő cukrok (szénhidrátok) felszívódását.


A citrom csökkenti az éhséget

A citromban található pektin vízzel elegyedve sűrű, kocsonyaszerű tömeggé lesz, ami fokozza a telítettség érzést és csökkenti az éhséget.


A citrom lúgosító hatása segíti a fogyást

Érdekes, hogy egy olyan savanyú gyümölcs, mint a citrom, hogyan lehet mégis lúgosító hatású. Ennek magyarázata abban rejlik, hogy noha a citrom valóban savas, alacsony cukortartalmának köszönhetően az emésztést követően mégis lúgosító hatású lesz.

A savas vagy lúgos hatás megítélésében nem maga az élelmiszer savassága vagy lúgossága a mérvadó, hanem az, hogy az emésztést követően milyen hatást vált ki. A citromhoz hasonló lúgosító hatás az almaecetre is igaz; az emésztést követően az almaecet is lúgosító hatású lesz!

 

 Lúgosítás - Fogyás lúgosítással

Az ideális testsúly elérése a lúgosítás lépéseinek betartásával
 
A tartós fogyás és az ideális testsúly hosszú távú fenntartása nem azon múlik, hány gramm zsírt, szénhidrátot vagy kalóriát viszünk be szervezetünkbe.
 
A tartós fogyás egyedül szervezetünk sav-bázis egyensúlyától függ! Ha sikerül helyreállítani testünk finom kémiai egyensúlyát, könnyűszerrel elérhető és fenntartható az ideális testsúly is!
 
Dr. Robert O. Young biokémikus, mikrobiológus és tudományos kutató 'A pH Csoda fogyás' című könyvében így nyilatkozik: 
 
"Ebben a könyvben azt a radikális elvet fejtem ki, miszerint a testünk számára az a legfontosabb, hogy a savas helyett inkább egy lúgos közeget tartsunk fenn benne - s hogy ennek az egyensúlynak a létrehozásával a test elengedi a fölöslegessé váló zsírsejteket, mégpedig örökre."
 
Újabb "csoda fogyókúra", vagy valóban köze van a savasságnak az elhízáshoz?
 
Mi megvizsgáltunk, leteszteltük, és úgy találtuk: igen, a lúgosítás alapjainak betartásával valóban gyorsan, tartósan és egészségesen lehet fogyni!
 
Ez persze nem garantálja, hogy nálad is működni fog. De ha világszerte több ezer ember sikeresen le tudott fogyni a lúgosítás alkalmazásával, talán megér a dolog annyit, hogy közelebbről megnézd, miről van szó!
 
Mit értünk szervezetünk kémiai egyensúlya alatt?
Szervezetünk kémiai egyensúlyát, más szóval sav-bázis egyensúlyát a pH skála segítségével mérjük. A pH egy olyan szimbólum, ami egy oldat savas, illetve lúgos jellegére utal. 
 
Szervezetünk egyes részeinek eltérő az ideális pH szintje; van, ami enyhén lúgos, van, ami enyhén savas környezetet igényel. A vér pH-ja egy nagyon szigorúan szabályozott szűk, enyhén lúgos tartományban mozog (7,365 pH). Testünk mindent megtesz azért, hogy ezt az állapotot fenntartsa, még akkor is, ha ez más szövetek vagy szervrendszerek károsodásával jár.
 
Amikor a táplálkozás és életmód révén a szervezet szembetalálja magát nagy mennyiségben beáramló savakkal, a vér lúgos ásványi anyagokat von ki a szövetekből, hogy megpróbálja kompenzálni a savas hatást. És amikor a szervezet a táplálkozás révén nem jut elegendő ásványi anyaghoz, és elfogynak a tartalékok, akkor kénytelen lesz kivonni ezeket máshonnan; úgy mint a csontokból vagy az izmokból, ahol természetesen szükség lenne rájuk! És ez vezet el a hiányállapotokhoz és az ezzel összefüggő tünetekhez.
 
De ez még nem minden. Túl erős elsavasodás esetén a felhalmozódott savakat a szervezet kénytelen lesz a különböző szervekben, a szívben, a hasnyálmirigyben, a májban és vastagbélben elraktározni, illetve a zsírszövetek kötik meg azokat a mellekben, a combokon vagy a hason.
 
A súlyprobléma tehát nem a zsírról szól. Vagyis, nem fogunk lefogyni csak attól, hogy zsírszegény diétára váltunk. A megnövekedett testzsír az elsavasodás egyik tünete. Szervezetünk úgy védekezik az elsavasodással szemben, hogy a savakat zsírszövetbe burkolva próbálja távol tartani. A zsír csupán a természet védekező mechanizmusának megnyilvánulása.
 
Fogyás a pH egyensúly helyreállításával - Lúgosítás!
"Mindennek az egyensúly a lényege. Az univerzum úgy működik, hogy ellentéteket tart egyensúlyban, és az Ön testét alkotó univerzum sem különbözik ettől. Amikor az egyensúly megbomlik, a betegség tünetei jelentkeznek: alacsony energiaszint, fáradtság, túlsúly, ködös gondolkodás, fájdalmak, komoly rendellenességek.
 
"Felejtse el, hogy mi mennyi koleszterint tartalmaz! Felejtse el a kalóriákat, és hogy hány gramm zsírt fogyaszthat! Felejtse el a vérnyomás, a vércukor, a hormonszint mérését vagy bármely más egészségügyi mutatót, amit az orvosi rendelőben megszokott. Kiderült ugyanis, hogy az Ön egészsége szempontjából a legfontosabb, egyedüli mérce nem más, mint a vér és a szövetek pH szintje - hogy ez mennyire savas vagy lúgos." - írja Robert O. Young könyvében.
 
Vagyis, ha meg szeretnénk szabadulni a felesleges kilóktól, és egészségesebbek akarunk lenni, akkor itt az idő, hogy helyreállítsuk testünk optimális pH egyensúlyát - Ehhez pedig a megoldás a lúgosítás!
 
 
Mikor igyunk? Étkezés előtt, közben vagy után?
Miért nem jó étkezés közben inni?
 
Egy átlagos testalkatú felnőtt ember napi 2-3 liter folyadékot veszít izzadáson, légzésen és mozgáson keresztül. Ha ezt nem pótoljuk, testünk kiszárad. Ideális esetben 15-20 testsúlykilónként (ez természetesen függ még a hőmérséklettől, izzadástól stb.) 1 liter folyadék fogyasztása lenne megfelelő. [Bővebben: A folyadékfogyasztás fontossága | Miért kell - különösen egy fogyókúra alatt - sok folyadékot inni?]
 
De mikor és hogyan érdemes ezt a mennyiségű folyadékot elfogyasztani?
 
Az emésztés már a szájban megkezdődik, s a gyomorban, illetve a belekben folytatódik. Maga az emésztés egy kémiai folyamat, amikor is a szervezet felszívható és hasznosítható tápanyaggá alakítja az ételeket.
 
Ha a gyomorba érkező ételt evés közben folyadékkal felhígítjuk, akadályozzuk az emésztési folyamatot, s megfelelő lebontás, valamint felszívódás helyett a gyomrunkban lévő "híg massza" rothadásnak indul.
 
"Kívülről" ebből annyit érzékelhetünk, hogy felpuffadunk, ég a gyomrunk, idő előtt éhesek leszünk, nem lesz elegendő energiánk stb.
 
Étkezés előtt, közben vagy után érdemes inni?
A fentiek alapján az a legjobb, ha étkezés közben nem fogyasztunk folyadékot, hanem a napi szükséges folyadékbevitelünket az étkezések közé időzítjük úgy, hogy étkezés előtt kb. fél órával igyunk utoljára, majd az étkezést követően 1-2 órával igyunk csak újra.
 
Miért lehetünk szomjasak étkezés közben?
Amikor valaki étkezés közben szomjas lesz, az annak jele, hogy nem megfelelő összetételű ételt fogyaszt. Mivel testünk 70% víz - elegendő folyadékfogyasztás mellett is - a bevitt tápláléknak magas víztartalmúnak kell lennie. Ételeink közül egyedül a zöldség és a gyümölcs tartalmaz elegendő természetes vizet.
 
Vagyis ha étrendünket úgy állítjuk össze, hogy elegendő gyümölcsöt és zöldséget tartalmazzon, akkor étkezés közben nem leszünk szomjasak.
 
[A zöldségféléket és salátákat szabadon lehet bármilyen ételtípussal kombinálni (fehérjék, szénhidrátok), gyümölcsöt azonban ajánlott csak üres gyomorral enni. Ellenkező esetben a gyümölcs gyors áthaladása gátolva lesz, gyomrunkban reked, romlásnak indul, ami puffadáshoz és felfújódáshoz vezethet.]
 
Összefoglalva:
Az étkezések alatti folyadékfogyasztás gátolja az emésztést.
Legjobb, ha étkezések között, evés előtt kb. fél órával iszunk utoljára.

Fogyasszál több lúgosító ételt és kerüld a savasító ételeket!

A lúgosító étrend következő pontja, hogy fokozatosan térj át a lúgosító ételekre, és amennyire teheted kerüld a savasító ételeket. Az alábbi oldalon meg tudod nézni, mely ételek, élelmiszerek, milyen szinten savasítják vagy lúgosítják szervezetedet. » Lúgosító ételek táblázat

- Élelmiszerek viszonylagos lúgosító vagy savasító hatása Néhány példa különböző - inkább - savasító ételekre:

- hús:

emésztése során húgysavat termel; - kóla: foszforsavban gazdag; - buborékos italok: szénsavasak; - cukor és finomlisztből készült tésztafélék: ecetsavat termelnek; - sajt és a sózott, tartósított felvágottak: salétromsavat termelnek; -

bor:

kénsavvá alakul; - kávé, tea: csersavban gazdagok. Néhány példa különböző - inkább - lúgosító ételekre:

- zöldségek (bármely zöldség);

- a gyümölcsök inkább savasítanak, kivéve a citrom, grapefruit, meggy, kókusz; - szója; - gabonafélék közül a hajdina, köles és tönköly búza; - magvak közül a tökmag, mandula; - fűszerek közül a hagyma, fokhagyma, piros-paprika, cayenne bors, gyömbér. Ne akard feltétlen minden étkezési szokásodat azonnal megváltoztatni! Ismerd meg a lúgosító ételeket, és fokozatosan kezd elhagyni a savasító ételeket. Semmi baj sincs, ha az elején ragaszkodsz valamelyik savasító ételhez.

Ne csinálj tiltó-listát a savasító ételekből, hanem érd el, hogy helyettük jó érzéssel egyél lúgosító ételeket.

Ha viszont úgy döntesz, mindent beleadsz, és már az első 1-2 héten látványos eredményeket szeretnél elérni, hagyd el teljes mértékben a savasító ételeket, és fogyassz kizárólag lúgosító ételeket!  Kövesd hajthatatlanul a lúgosító diéta lépéseit:

1. Igyál sok folyadékot,

2. Egyél lúgosító ételeket,

3. Végezz valamennyi testmozgást és

4. Szedjél lúgosítást segítő táplálék-kiegésztőket!

Ha így teszel, a lúgosító étrend betartásával valóban fantasztikus eredményeket tudsz elérni már néhány hét alatt! A lúgosító étrend másik fontos része, hogy egyél több jó minőségű zsírt! Bizony, a jó zsír fogyasztása nélkülözhetetlen a lúgosításhoz és a sikeres fogyáshoz!

Széles termékskála

Válassz emésztést segítő, méregtelenítő, immuntámogató, memória- és hangulatjavító, szív- és keringéstámogató, ízület- és csonterősítő, szépségmegőrző, valamint speciálisan férfiak, illetve nők számára kifejlesztett egészségmegőrző termékeinkből, és még ma tedd meg az első lépést egy jobb életminőség felé!

Okos-telefonnal QR-kód olvasó szoftver segítségével vehet igénybe (pl. QR Droid amit telepíthet az Okos-telefonra). Az alul látható kódot az említett kódolvasó alkalmazások képesek értelmezni és azonnal a témához kapcsolódó termékeket megjeleníteni (a folyamathoz Internet kapcsolat szükséges)

           Flavin7

   Okos-telefonnal QR-kód olvasó szoftver segítségével vehet igénybe (pl. QR Droid amit telepíthet az Okos-telefonra). Az alul látható kódot az említett kódolvasó alkalmazások képesek értelmezni és azonnal a témához kapcsolódó tudományos tanulmányokat megjeleníteni (a folyamathoz Internet kapcsolat szükséges)

 Recept Videók

 Baconbe tekert csirkemáj

1/2 kg csirkemáj-4 gerezd fokhagyma-1/ kg bacon szalonna.Apró vékony "szeletekre" vágjuk fel a fokhagymákat, majd a csirkemájat beletekerjük a baconbe, úgy hogy 3 db vékony szelet fokhagymát tegyünk 1-1 májhoz. Fogpiszkálóval, vagy hústűvel szúrjuk át mindegyikket, hogy egyben maradjon. Egy előmelegített serpenyőben, pici olajon megsütjük.

    

     Madártej készítés

0.025 mp